3 de set. 2007

ultima entrada

encara em queden un parell de coses mes per explicar, com ara la ultima nit que la vam passar en un hotel capsula, pero tot son videos i per alguna rao a youtube no li agrada que continui pujant coses, aixi que aqui deixare el blog sniffo

resumint ha sigut un mes molt interessant en que he pogut veure coses que feia temps que volia veure (les tonteries dels japonesos) i coses que no m'esperava (com ara el mercat del peix de tokyo).

pels que estigueu interessats en pressupostos, doncs tot m'ha costat uns 3500 euros:
- 960 del bitllet
- 385 del japan rail pass
- uns 35 euros per nit d'hotel
- la resta amb menjar i altres coses

tal com alguns ja s'han adonat, no nomes he perdut 3500 euros sino tambe 5 kilos de pes, pero mes que pel mejar jo ho atribueixo a la meva capacitat natural d'aprimar-me si no faig massa esport, pero bueno, potser menjar molt arros i poca carn ha ajudat jeje

espero no haver-vos avorrit massa i gracies pels que ho heu llegit i participat!!

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Welcome back!

fulito ha dit...

Uaaaaa! Te pillé! Hay una falta de ortografía importante :-).
Julio.

Guillem ha dit...

corretgit!!

Anònim ha dit...

Eix guillem, m'ha agradat moooolt el blog...encara que penso que falta alguna informació sobre els "mapaches" japonesos,jajajaj...Ivone

Guillem ha dit...

jeje per desgracia nomes es podien mirar i no tocar :(

a veure quan fem el sopar per intercanviar les fotos!!