16 de jul. 2007

primera entrada

aquesta es la primera entrada d'aquest gran blog que anire omplint quan estigui de viatge a japo.

per a qui li interessi doncs estare de l'1 al 31 d'agost viatjant per japo, visitant les coses mes importants des de tokyo fins a nagasaki. aixo es la part central i oest de l'illa mes gran de japo (honshu) i la part nort de l'illa de l'oest (kyushu). no visitare res de les dos altres grans illes (shikoku al sur i hokkaido al nord) ni tampoc okinawa, tot i que en un principi hi havia d'anar per motius dubtosos :d

encara tinc una mica de feina a fer abans de marxar, com ara comprar el japan rail pass (un bitllet que et permet viatjar en tren tants cops com vulguis) i acabar de mirar-me quatre coses.

alla la intencio es fer basicament turisme dur i pur, com els bons turistes. el viatge el passare amb bastanta gent: l'uri (germa), l'enric (amic que tinc treballant per alla), el seu cosi (no se qui es, pero coincidirem en un principi) i potser algunes persones mes, pero ja es veura.

ee moment no hi ha mes a dir, ja us informare mes endavant.

per cert, heu de donar la culpa al toni d'aquest blog, perque es ell qui m'ha dit de fer-lo!! ell havia de ser el primer del curro en anar-hi, pero per motius externs no ha pogut anar-hi. de moment jo em colo i sembla que l'isaac tambe "esta en ello".

1 comentari:

To-ni ha dit...

Mola. Quina enveja (tinc enveja del futur, aixo es l'ultim en envejes). Jo fare un blog de les meves vacanes a Eivissa a casa de la meva mare, a veure qui te mes visites a final d'Agost!.

Algu de BSSAD que no faci vacances s'anima fer un blog de com es viu l'Agost a la ciutat i currant?