30 de jul. 2007

s'apropa la sortida

despres d'uns quants dies sense escriure res degut a les moltissimes ocupacions que he tingut (com ara moure'm a un nou pis) em digno a tornar a dir alguna nova cosa. ja nomes em queden dos dies mes aqui i ja despego cap a japo. per fi la sensacio de que realment me'n vaig alla es fa present i ja noto els nervis anteriors a un viatge llarg.

el divendres passat vaig anar a recollir els yens. em van donar la mateixa impressio que els dollars, que semblen bitllets de monopoli degut al tacte i lo "cutres" que semblen. avui em posare a fer la bossa, pero la veritat es que sera una tasca una mica dificil perque tinc la meitat de les coses entre casa els meus pares (que es on estic passant els ultims dies del mes) i el nou pis. aixi que la tecnica sera fer tot el pugui a casa els meus pares i el que no trobi alla, doncs vol dir que estara al pis :p (he tardat unes hores arribar a aquesta conclusio).

i per acabar l'entrada a lo gran un dels meus acudits, un amic d'en jap (hm...) l'esta buscant i li pregunta a un altre amic si sap per on esta, per quin idioma pregunta???

el jap on es?? juasjuas

ho se...

4 comentaris:

Unknown ha dit...

Aaaaarg! Quina tralla d'acudit!!

Encara que he d'admetre que és en la teva línia habitual...

Guillem ha dit...

el "ho se" del final de l'entrada era per aquest tipus de respostes jeje

Anònim ha dit...

Com va el google analytics? (Toni desde Santa Clara)

Guillem ha dit...

segons el google analytics nomes he tingut 5 visites totes el 20 de juliol... no sembla que vagi massa be la veritat