31 de jul. 2007

ultim dia a barcelona

avui es l'ultim dia a barcelona! dema ja agafo el vol cap a tokyo.

ahir vaig estar fent la bossa, pero bastantes coses les tenia al nou pis i molta roba encara s'esta assecant, aixi que el que es fer la bossa en si, molt no vaig fer. pero vaig tirar d'excel power i em vaig apuntar totes les coses que creia que em farien falta (ja faig com l'uri jeje).

per desgracia (i per culpa dels de madrid) no hi ha vol directe a tokyo des de barcelona, aixi que he de fer escala a amsterdam (agafo klm). tal i com es pot veure en el bonic mapa (tirare de google earth per anar ensenyant per on vaig) son uns 1200 km de distancia:



a amsterdam tinc una connexio de tres hores i despres ja volo directe cap a tokyo. com que el vol es d'oest cap a est passare la nit a l'avio i arribare a desti a les 9:40 del mati del dia 2. tot i que el vol es bastant llarg son unes 10:30.



i pels que estigueu molt interessats en la geografia japonesa, doncs us poso una petita foto de japo treta de google earth (com les anteriors jeje). com podeu veure tokyo esta al centre est de l'illa principal de japo: honshu.



a tokyo estare el primer dia i em trobare amb l'enric, pero primer haure de saber anar de l'aeroport a l'hotel usant el metro, cosa no massa facil per lo vist (si mes no el primer cop). i per acabar amb la sessio de fotos d'avui una aerea de tokyo. el riu que passa per tokyo es diu sumida i la zona del port odaiba si no recordo malament.

1 comentari:

Anònim ha dit...

CARTAS DESDE IWO JIMA