26 d’ag. 2007

el segon gran buda

avui hem fet la ultima sortida de tokyo cap a kamakura, una ciutat al sud de tokyo que s'hi arriba amb trens regionals (per cert, avui se m'ha acabat el japan rail pass, aixi que em tocara pagar metro a partir d'ara, sniffo...).



kamakura es una ciutat plena de temples i un gran buda i segons les guies es un dels llocs on has d'anar si vas de visita per japo. el problema es que quan ja has vist 20 temples el 21 no acaba d'impactar lo que hauria, aixi que no m'ha semblat res de l'altre mon.

poso un parell de fotos interessants: una en que sortim jo i el meu germa i podeu veure que estic intentant imitar-li la perilla i una segona on es veu un drac que estava dibuixat al sostre d'un temple que recorda molt al de bola de drac:





en acabat hem fet una bona caminada per mig d'un bosc molt guapo per arribar al gran buda, que descansa (o no de la gent que hi ha al voltant) relativament aprop del mar. a diferencia del de nara aquest esta a l'aire lliure perque una onada d'un tsunami es va endur el temple on estava ja fa uns quants anys i no ho han arreglat mai:



a continuacio ens hem dirigit cap a la platja per trepitjar la sorra calenta i l'aigua tebia... hem intentat anar a menjar a un garito de platja pero ha passat una cosa bastant rara. quan estavem dient a un noi del restaurant que erem 6 i que voliem menjar s'ha pensat que ens reiem d'ell (o aixo hem deduit, perque ningu havia dit res) i primer s'ha encarat amb mi amb una d'aquelles mirades mooolt llargues i apropant-se cada cop mes i despres amb tots. jo m'he quedat flipant perque no se a sant de que s'havia enfadat, pero bueno, hem decidit marxar a un altre lloc i aixi ha sigut.

per cert, avui ha sigut la ultima visita fora de tokyo, aixi que em queden 4 dies mes nomes per aqui i el dia 31 per anar cap a l'aeroport al mati i tornar cap a barcelona.