6 d’ag. 2007

ultim mati a tokyo

ahir a la nit em vaig separar de l'enric que se'n tornava cap a osaka que es on ell treballa i del lluis, que anava cap a nagoya a veure altres parts de japo. he passat la nit a un alberg per la zona de ueno, a l'oest d'asakusa, que no estava gens malament pel preu que te.

pel mati he anat a visitar les zones aprop d'ueno: el mercat de carrer d'ameyoko, que es on vaig anar a sopar la nit anterior.



per cert, vaig menjar per primer cop sushi i el de salmo estava especialment bo. tambe vaig entrar per primera vegada en una sala de pachinko (tipica maquina tipus pinball a la que juguen la gent d'aquí) i es impressionant el soroll que hi ha al local. posen musica a tot drap a quasi tants decibels com a un discoteca i tothom vinga a jugar… no vaig fer cap foto perque no portava la camera al damunt… lastima!

despres he anat a la zona de la universitat de todai, que per lo vist es la meca pels universitaris japonesos. si vols ser algu de gran, has d'estudiar aquí (per aixo es maten tant a estudiar durant la joventut per lo vist). cal dir que tot i ser la millor universitat foten alguns pegotes als edificis que ni la upc fa:



mes tard he estat per la zona de nezu i yanaka, que es on estava el ryokan on havia passat les nits anteriors. com ja vaig dir, aquesta zona sembla mes un poble que no pas una ciutat perque els carrers son molt petits, hi ha poc transit i totes les cases son d'1 o 2 pisos. tambe hi ha varis temples sintoistes i budistes que no estan malament.





finalment he anat al parc de ueno, que es un dels mes grans de la ciutat. alla hi ha el museu nacional de tokyo, que es dels millors de tot el pais, pero avui estava tancat aixi que ho deixare per quan torni amb el meu germa a tokyo. el parc en si no te massa cosa interessant aixi que no poso cap foto :p

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Pachinco, Todai... es curiós la de coses de la cultura japo que aprens amb el manga, i mira que en consumeixo poc.

Els pachinco son més aviat com màquines escurabutxaques em sembla no? En el sentit de que pots guanyar-hi diners, crec.

Etaba bueno el parque ueno? xD
(Això és perquè no se t'oblidi el nostre humor lluny de la teva terra)

Guillem ha dit...

si. pero el mes raro es que pel rato que he mirat com juguen no fan quasi res, simplement miren. i la musica esta mooolt alta... raro :p

Marcus ha dit...

No se com trobes tant de temps pel blog, però m'alegro, està molt bé!
El que més m'agrada són les fotos i les explicacións dels llocs on vas pq de les fricades ni rasco bola de que va el tema!

Guillem ha dit...

vaig aprofitant els moments que estic al tren o abans d'anar a dormir o com ara, que estic esperant per poder entrar a l'hotel a que un tio deixi l'unic ordinador de l'hotel amb impressora per poder imprimir la reserva...