25 d’ag. 2007

la gran parrillada

quan hem tornat de shirakawa-go a takayama i despres de sentir la paraula bistec com 20 vegades sortint de la boca del meu germa hem acabat anant a un restaurant on et donen la carn crua i te la fas al gust.



la carn que ens hem pres diria que es la millor que he provat a la meva vida. diria que es carn de kobe, que es de les millors del mon perque donen cervesa a les vaques, els hi fan massatges i tambe els hi posen musica. aixi que viuen molt be fins que les maten.



ens hem fotut com uns 400 grams de carn cadascu per un preu que no dire... pero ha acabat sent el meu regal d'aniversari per l'uri.

despres de tanta carn he hagut d'anar al lavabo i m'he trobat amb el super-lavabo que fa tot el que un pot imaginar i mes.

4 comentaris:

fulito ha dit...

Uaaaa, tienes que grabar otro video de un wc tirando chorrito :-)

Julio.

Guillem ha dit...

jeje si puc en fare un, pero avui he grabat una serie de videos impagables

Marcus ha dit...

Tiene karaoke el wc?

Guillem ha dit...

per desgracia no ho vaig provar, pero qui ho sap, es pot esperar tot d'un water japones