12 d’ag. 2007

frases del viatge

com tots els que heu viatjat amb grup ja sabeu que d'alguna forma o altra es van dient frases pel viatge que marquen un abans i un despres. passo la col.leccio fins ara:

- mamonaku vais a pillar: mamonaku es d'aqui poc en japones i ho va dir l'enric quan estavem apunt de sortir del petit refuji on estavem per pujar el fuji. es veia evident que pillariem molt pujant i certament ho vam fer

- tenim un 98% de possibilitats d'arribar el cim: aquesta feta per mi quan portavem pujats els 100 primers metres del 1500 que haviem de pujar. com es va demostrar el 2% tenia mes pes que el 98%. acostumo a fer grans observacions a la muntanya com sap el meu germa que un dia vaig dir: son 10 minuts fins alla, i al final va ser com una hora...

- calleu!!: aquesta es del lluis, que mentres esperavem davant un refugi del fuji (quin gran rodoli) no volia que ens fotessin fora del lloc per fotre soroll.

- es questio d'optica: una altra meva. l'enric es preguntava perque la meva camera podia enfocar un temple des d'una certa distancia i la seva no. ha apres que no tot a la vida son cameres fashion i lleugeres

ja en sortiran de mes.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

El que més gracia m'ha fet ha sigut el refugi del fuji xD. Ja saps com soc jajaja

1cualquiera ha dit...

i no dieu "ya sa sabe, Japón, es lo que tiene"
o "esto es como todo"

que m'has comprat? :-D

Guillem ha dit...

soc un crack fent acudits, tothom ho sap.

pepe, ja he comprat uns quants souvenirs demanats amb antelacio, pero encara estas a temps. algo que et faci gracia??