18 d’ag. 2007

ultims moments a kyoto

ja es divendres i avui ha sigut l'ultim dia a kyoto veient temples (la veritat es que ja em toca descansar de temples que porto 5 dies veient-ne). avui ens hem dedicat a veure un parell de temples que ens quedaven a veure. la veritat es que no ens han oferit massa cosa nova, l'unic que era interessant es el de toji que te la pagoda mes alta de kyoto.



com que al meu germa li feia il.lusio fer el cami de toriis que vaig fer l'altre dia hem anat cap alla en acabat. aquest cop hem arribat una mica mes lluny que quan vaig anar jo sol, pero al final la calor ens ha derrotat igualment aixi que res. poso una foto perque veieu que a vegades gairebe tocava al sostre i tot.



quan hem tornat a tokyo del cami de toriis ja hem agafat el shinkansen direccio a osaka que es on tindrem el campament durant 4 dies per anar visitant diverses parts de kansai (zona centre del japo).