10 d’ag. 2007

vending machines powa!!

un altre cosa que xoca bastant es la quantitat de vending machines (maquines de cocacoles altrament dit) que et vas trobant pel carrer. si estas en un creuament amb dos carrers importants pots perfectament arribar a veure'n 10 a la vegada. hi ha una varietat molt diferent de models, sempre estan en perfecte estat i algunes tenen pantalles de tft i tot amb anuncis.

de moment no m'he trobat cap cop que algun producte estigui esgotat (de tamany son similars a les de barcelona), aixi que deuen anar reposant molt frequentment. de moment n'he vist de begudes (que hi ha moltissima mes varietat que aquí), tabac i menjar. encara no n'he vist o m'he fixat en cap de coses mes rares que se suposa que hi ha d'haver (com ara calces usades de noia, que si en trobo una, ho comprare i guardare com una reliquia del viatge).

hm… ara no se m'acudeix res mes sobre les vending machines… bueno, que a diferencia de barna accepten bitllets i que les posen a qualsevol lloc inesperat, fins i tot al costat d'un temple com es pot veure.



6 comentaris:

Unknown ha dit...

Moment ideal per a linkar una de les meves fotos: http://www.flickr.com/photos/mobile_view/905717064/

Diria que era a l'aeroport de Mineapolis.

N'has vistes d'aquestes? :)

Guillem ha dit...

aquesta la vaig veure tambe a minneapolis tambe (suposo que sera la mateixa), pero no per aqui :p

Unknown ha dit...

Aixó que dius sobre les vending machine i la quantitat de begudes diferents que tenen m'ha fet enrecordar-me del munt de vegades que he vist en anime com compren café calent a maquines d'aquestes. De fet en una serie que estava veient ahir em va semblar veure que habien dibuixat una màquina que tenia dues seccions: begudes calentes i begudes fredes (l'escena en concret era en un parc nevat en ple invern).

Una altra cosa que es molt habitual, al menys quan les que compren o demanen la beguda noies es begudes molt rares com llet amb maduixa.

Així doncs continuarè les meves vacances particulars sobre 'cultura' japonesa. Crec que la mitja fins ara son 10 episodis per dia ...

Victor

Guillem ha dit...

si que n'hi ha de calentes. el dia del fuji a l'arribar a la zona de restaurants em vaig prendre un cafe amb llet d'una vending machine i sortia ben calent

Anònim ha dit...

No queden gaire bé les màquiens al costat del temple. Lo de les vending de calces usades és cert, eh! Tot i que jo no ho he vist amb els meus propis ulls...

Jordi Corominas ha dit...

Doncs jo aquest cap de setmana vaig estar a Pals, vaig entrar a l'esglèsia i A DINS!!! hi havia una vending machine de ciris! :D Vaig quedar acollonit! Disfruta del viatge guillu! Els del MG t'anem seguint a la distància! :D