11 d’ag. 2007

black rain

finalment ja he arribat a osaka, terra promesa (o no). el primer objectiu era saber si hi havia hagut un canvi de plans, aixi que havia de trobar un lloc on conncectar-me a internet i on millor que un starbucks?? aixi que vaig anar a un i va resultar que no tenien wireless (ho vaig saber despres de consumir per desgracia...). aixi que vaig preguntar un lloc on em pugues connectar i em van enviar a una especie de ciber cafe.

pero quin ciber cafe... allo era com un mon de freakisme i tecnologia. hi havia com 400 ordinadors diferents, alguns amb un simple seient, altres amb sofa o apalancador. estava tot ple de comics, pelicules en dvd i altres coses que ni sabia. i els lavabos eren super-futuristes i tenien dutxa i tot (que fa una dutxa en un ciber es algo que no acabo de saber).

com que per alguna rao no em podia connectar al mail del curro doncs no vaig estar gaire rato per alla i vaig anar al centre d'osaka, concretament al castell. no es que sigui un castell massa espectacular, pero els voltants estan molt be, amb un fossar molt gran i uns jardins bonics.



quan va arribar l'hora vaig anar cap a l'estacio de metro on havia quedat amb l'enric i vam anar a donar una volta pel centre. alla vam anar a una tenda d'esports i els dos ens vam comprar unes bambes adidas bastant modernes i barates (per desgracia a mi em van massa petites, pero no podia evitar la temptacio de l'oferta...). tot seguit vam anar a sopar a un restaurant corea que feien un arros que el cremaven amb una especie de "lanzallames"... la veritat es que estava molt bo!

en acabat vam agafar el tren per anar al pis de l'enric i alla vam fer 3 pros (vaig guanyar tots jo jeje) i despres vam veure un tros de black rain, que esta rodada bon tros a osaka. a la peli surt un moment el glico (que es l'anunci de neo mes antic que hi ha segons l'enric) i que es molt famos. quan estavem pel centre m'ho va ensenyar (es el tio que surt corrents).

1 comentari:

Anònim ha dit...

Lo de la dutxa al ciber no m'extranya gens, quan jo hi treballava hi havia gent que s'hi estava més hores que jo, perquè bàsicament venien quan obriem i marxaven quan tancavem... així que una dutxa no és una mala idea amb tant de friki suelto. Faltaven els llits xD

En quant als pros, pobre Enric... mira que jo li dic "per molt que entrenis, et portem molta ventatja" però ell no em fa ni cas... xD

Per cert, els temples de les fotos em recorden l'escenari del Ryu, jeje :p