18 d’ag. 2007

karaoke (ver 1.0)

quan hem arribat a osaka (nomes el meu germa i jo, els altres han marxat al mati cap a hiroshima) ens hem relaxat a l'hotel per un rato. el meu germa ha volgut veure una mica el centre abans d'anar amb l'enric i els seus amics a sopar i a fer un karaoke. com que l'unic que jo coneixia mes o menys be es la zona del castell i com que quedava al costat d'on haviem quedat doncs hem anat cap alla.

aquest cop si que hem entrat a dintre de la torre del castell per gaudir de les vistes que es veuen des d'alla. el castell per dins es tot nou i es un museu on s'explica com funcionava i es contruien els castells i la historia de la zona en general. per desgracia (o per sort perque aixi la visita es fa mes rapida) quasi tot el material esta en japones, aixi que no es podia entendre massa cosa.



a les 19:30 ens hem trobat amb l'enric i uns colegues seus per anar a un restaurant a sopar i cantar karaoke. a la foto es veu l'equip i 3 dels participants (d'esquerra a dreta): un servidor, Ludo (franco-japones) i el Gian (el mateix de fa uns dies, italo-japones). tambe hi havia el meu germa, l'enric, una noia japonesa que no parlava quasi angles i no vaig entendre el nom i una noia de new jersey que es deia janet (la que cantava millor amb diferencia).



la veritat es que va ser molt divertit escoltar la gent cantar en japones. us passo les dos millors de la nit: l'enric cantant painkiller amb un to de veu molt alt i uns quants cantant la intro d'evangelion (serie manga). tinc un video meu pero despres de sentir-me cantant he decidit no pujar-lo jeje





pepe, ja estaras content!! dema potser hi tornem a anar.

donem gracies a l'enric per organitzar-ho molt i aguantar que li demanes que montes un karaoke uns 200 cops el cap de setmana anterior jeje. thanks enricu-san!!

despres de "tantes" peticions populars he decidit pujar l'unic video en que apareixo. he de dir que no anava begut, sino que canto aixi de malament i que fer el penes em surt molt be. perque valoreu el meu esperit de sacrifici per mantenir-vos contents, no he pogut acabar cap cop de veure'l de la pena que em fa mi mateix...



no rigueu massa per pietat...

9 comentaris:

fulito ha dit...

Buenísimo :-)

Unknown ha dit...

Volem el teu video!!!

Guillem ha dit...

com he dit, esta betat jeje. quan us passi les fotos al curro ja em podreu veure fent el pena

Anònim ha dit...

Quina barra! Pujes el video de l'enric fent el boig i no el teu?

Estafa de blog! Exigeix-ho que em tornin els diners! xD

Marcus ha dit...

Molt, molt bo pero...Sino poses el teu video farem vaga i no visitarem mes el blog...VOLEM EL TEU VIDEO!
I el de l'Uri si ni ha perque semblava molt ficat en el rollo...quin ritme Uri!

Guillem ha dit...

ja l'he pujat, espero que rigueu a gust com a minim

fulito ha dit...

Bah! Esto no es nada. No tienes ni idea de lo que es cantar realmente mal en un karaoke :-).

Guillem ha dit...

ara ja m'has animat el dia jeje

Marcus ha dit...

Ets el millor Guille!!!
Ole tus huevos!!!
La lletra estava en japones? O simplement no sabies en absolut la lletra?
Sincenament no trobo que estigui tant malament i no se si algu pensa que el karaoke es operacion triunfo i no una festa...a mi personalmet al karaoke faig el pena tant com puc! tampoc tinc massa opcio :p

Aixo Uri, come on! Ande se esconde Uri? Canta o no canta?