12 d’ag. 2007

dia de panxing

doncs avui ha sigut un dia de relax. al mati hem anat cap a la platja l'enric, el hiroyuki (un amic seu) i jo. com que el hiro fa poc que s'havia comprat el cotxe el volia treure a passejar i he vist la dimensio de la ciutat, ja que hem tardat a arribar 2 hores a suma. suma, segons l'enric, es el castelldefels d'osaka.

m'he quedat impressionat de lo morenos que poden arribar a estar els japonesos. sempre els havia vist com gens mes aviat blanca de pell i alla hi havia alguns que tenien la pell gairebe tant morena com cubans. la platja en si no tenia massa cosa que no es vegi per aqui, excepte molta gent japonesa :p el que esta be es que et fan fideus molt bons per un preu molt barat (3 euros), aixi que me n'he agafat un parell i he acabat ben tip.



despres hem tornat a l'apartament de l'enric i he posat la roba bruta a rentar i hem anat a sopar al centre amb el gian (un company de feina), que es mig italia mig japones. el lloc era un restaurant amb menjar d'okinawa (illes al sud de japo, famoses per la segona guerra mundial per raons no massa positives). el menjava estava molt molt bo i l'amo del restaurant era del bar$a, aixi que que mes es pot demanar??

la sortida ha sigut a lo japones aixi que hem agafat l'ultim tren cap a nishinomiya (zona de l'apartament) i alla hem anat a fer unes begudes i petar la xerrada i despres al llit que entre el sol i les begudes estavem rebentats!

6 comentaris:

Unknown ha dit...

Les sandalies que apareixen en primer pla a la foto tambe son teves? Vull veure com et queden!

Ara seriosament, com es l'estiu al japo? Quin nivell de calor? Pluja? Depen del lloc? Se que ho podria buscar a la wikipedia, pero ja que hi ets... explica-ho! :)

Anònim ha dit...

Em vaig quedar amb les ganes de preguntar-te quan estaves a Nagaski. Es cert que les ties d´alli estàn super cremades?

Guillem ha dit...

reimon!! com a un dels grans participants del blog et fare una exhibicio en sandalies (privat, obviament). doncs aqui fa una calor com a barcelona, pero encara mes humid i sues molt tot el rato. de moment no ha plogut cap dia excepte al fuji, pero no se si es que he tingut sort o sempre ha sigut aixi. la calor es bastant semblant a tots els llocs on he anat, pero un senyor que se'm va presentar un dia pel carrer em va dir que a kyoto fa mes calor que a osaka. i pantalons llargs fan falta nomes per evitar els mosquits jeje ja tinc 5 noves picades, pero les 20 antigues ja comencen a desapareixer.

Anònim ha dit...

Menys mal que ens has detallat que vau posar la roba bruta a rentar, era molt important! xD

Un senyor que se't va presentar pel carrer? xD. Què és això, estil shenmue que vas preguntant "have you seen a black car? a black car!" xD.

No em puc creure que amb uns fideus de 3 euros et quedessis tip. Tu! Llavors si jo anés a japó estalviaria molt en menjar, sense dubte!

1cualquiera ha dit...

Hola, salutacions desde Portland!
les ties fan top-less???? tinc molta curiositat, i, com l'òscar sembla que no ho mira, ja faig jo d'óscar.

Me n'alegro que vagi tot molt bé, cuida't i a veure si tens Karaoke

Guillem ha dit...

6q, des de que no porto tuppers a la feina (no els has vist mai, pero eren mooolt grans) se m'ha reduit la gana significativament (en serio), pero la veritat es que per estalviar algo de pasta acabo per menjar algo menys del que voldria jeje.

pepe, doncs no en vaig veure cap i mira que hi havia moltes noies. quasi tampoc no n'hi ha de tatuades, nomes en recordo una.