27 d’ag. 2007

entrevista freaky

quan hem tornat de kamakura cap a tokyo hem anat cap a akihabara perque es el dia per anar-hi (sens dubte, el millor de tokyo i de japo per mi). els diumenges es el dia que per akihabara es desmelenen i hi ha un fotimer de gent vestida a lo manga que es moren de ganes que la gent es faci fotos amb ells. lo raro es que poden ser homes de 35 anys vestits d'angles de l'infern...



tot i no tenir ps2 m'he comprat un mando i una tarjeta de memoria perque quan arribi a barcelona me'n comprare una per disfrutar del temps extra de tele que tindre gracies a no haver-la de compartir amb els companys. doncs be, al sortir de la botiga ens ha vingut una noia japonesa preguntant-nos si haviem comprat algo a akihabara i si sabiem parlar angles (tot en angles, perque en japones obviament no ho hauriem entes). total, que algu ha dit: "ell si" senyalant-me a mi i m'ha preguntat si em podia fer una entrevista perque estaven buscant a extrangers que compressin coses alla. jo m'he pensat que era per la radio aixi que he accedit, pero de repent va i treuen una camera... resultava que era per la tele. a l'inici m'he rajat pero al final he pensat, que carai, a fer el freaky que per algo estem a japo, aixi que us passo un tros que ha gravat el meu germa mentres em feien l'entrevista.





com a comentari general m'he sentit una mica jugador de futbol donant respostes obvies i estupides, pero bueno, espero que si ho posen al final per la tele (no se ni el canal) que no es riguin massa de mi :d

7 comentaris:

fulito ha dit...

Has puesto el video del caminante no hay camino, se deshace marcha atrás! O es que todo ello era una broma?
Julio.

Anònim ha dit...

Vaja, els 15 minuts de gloria que tens a la tele i només es veurà al Japó. I a més a més parlant de freakades.
Ets un crack.

Guillem ha dit...

ahir youtube no anava gens be i per lo vist quan va acabar de pujar el video em va donar el link a l'antic per alguna extranya rao. ara ja he posat els dos videos correctes.

1cualquiera ha dit...

Impressionant. M'ha agradat "because here it is cheaper than in Spain". Tu no ets català oi??

Al menys no t'han fet ballar flamenco, torejar o parlar de Gaudí!
bon viatge

Guillem ha dit...

jeje la veritat es que soc una mica com els d'antena3 pero al reves. quan algo esta be per barcelona dic barcelona o catalunya, pero quan es algo negatiu dic que es espanya. ho dic preque quan el gasol guanya diuen "el espanhol" i quan perd "el catalan"...

Anònim ha dit...

Quin crack. Ei tio, t'estàs deixant perilla? xxD

Anda que t'imagino explicant per què et compres un mando i una memory, com si fossin items super raros de trobar aquí. Espero que no els diguessis que ni tant sols tenies PS2 xD

Guillem ha dit...

jeje, no vaig caure en l'error, perque llavors haurien flipat i es pensarien que per aqui fem les compres en ordre invers: primer els accessoris, despres la consola :p