10 d’ag. 2007

imperi toto

a pesar del que pugui semblar en un inici, l'imperi toto no va ser un dels imperis que va haver a l'antic japo, sino un imperi ben actual: els dels lavabos. ve a ser una mica com roca per les nostres contrades, pero alla el domini es quasi absolut ja que lo que trobes en un lavabo es toto i tots els lavabos son toto. no es que em passi el dia mirant si hi ha algo no toto, pero encara no ho he vist!

lo curios del cas es el nivell de sofisticacio que arriben a tenir. enlloc de la tipica tapa que tenim nosaltres ells posen tapes super complexes (curiosament es de lo unic no toto en un lavabo) que fan de tot: escalfar la part on t'asseus per trobar-ho calent, netejar-te certes parts despres "d'anar" i fins i tot pots triar com de calenta i la pressio d'aquesta aigua. poso dos fotos del lavabo del primer ryokan que vaig anar com a exemple.



3 comentaris:

Unknown ha dit...

Els lavabos molen, pero llem... de qui es el peu de la 2a foto? Si es teu vull alguna explicacio. Desde Paris que no et veia amb unes sandalies tan sexis... :S

Guillem ha dit...

ho se! sempre m'ha agradat posar-me sandalies sexies, prou be que ho saps =p

Anònim ha dit...

Jo no m'atreviria a posar el cul a un catxarro ple de botons on no sé què vol dir res, no sigui que apreti el que no toca i... xD