10 d’ag. 2007

un gran dia de moment

avui pel mati m'he llevat algo tard per recuperar forces i despres volia anar a dazaifu, que esta a uns 20 minuts al sud de fukuoka. no es que sigui una ciutat amb massa cosa a veure, pero era per passar unes hores i despres marxar cap a osaka. quan he demanat el bitllet no he pronunciat massa be el nom i m'han donat bitllet cap a una altra estacio. pero com que he vist que el temps d'arribada i la direccio tenien sentit he pensat que potser el nom de l'estacio no es corresponia amb el de la ciutat (es el que passa amb el de fukuoka, que l'estacio es diu hakata.

aixi doncs he agafat el tren i he baixat a l'estacio i he anat a informacio preguntant per anar a dazaifu. alla m'han dit que estava a 10 minuts caminant i que realment m'havien donat un bitllet a una estacio que no tocava i suposo que per casualitats de la vida estaven molt aprop. m'han donat un paper amb el trajecte que havia de fer a peu amb totes les intruccions en japones i m'he disposat a fer el recorregut amb la motxila de "backpacker" i la normal a la vegada.

al cap d'uns 20 minuts de suar he vist un cartell que deia dazaifu a 4 km… no se massa com compten les distancies els japonesos, pero bueno, era quasi una hora mes, aixi que he decidit donar mitja volta cap a l'estacio i tornar a fukuoka.

un cop a fukuoka he decidit agafar el shinkansen (on estic ara) cap a osaka. arribare alla a les 14:45 i he quedat amb l'enric a les 19:00, pero com que vaig prometre al roger espasa (el meu jefe) que a canvi de fer 30 i pico dies seguits de vacances dedicaria algun rato a respondre mail, he decidit que quan arribi alla anire a un starbucks (es com a estats units, que en trobes un cada 10 metres) i dedicare un parell d'hores a salvar el cul als de santa clara jojo.



aquesta entrada com podeu veure no te cap mena d'interes general, pero ja que no puc fer res especial al tren doncs aprofito per escriure. realment aixo d'endur-se el portatil de viatge no es mala idea si vas a un pais com japo on tens connexio a tot arreu. i detall freaky del dia, si intentes trobar xarxes wirelles mentres vas a 350 km/h en detectes un collo (totes amb les que et vas trobant), pero clar, quan intentes connectar-te amb elles ja estan moooolt endarrera.
per acabar, ara arriba l'etapa en que deixare durant uns dies de fer cultura i intentare integrar-me amb els amics de l'enric i sortir de festa i prendre algo i potser fins i tot fer un karaoke (en honor del pepe).

2 comentaris:

Unknown ha dit...

Con los de Santa Clara haz lo que yo. Leerme los mails y pasar de ellos, que aprendan :)

Victor

Anònim ha dit...

He estat uns dies "ocupat" però ara em faré el recorregut de rigor pel teu blog :). A veure com t'ha anat lo d'introduirte a la cultura japo :D